Sunday 8 September 2013

Lenovo Mula Menjadi Pesaing Smartphone di Malaysia

Hai dan salam semua....
Maaf kerana telah lama mendiamkan diri.. ini kerana simcard U mobile saya sudah hilang.. jadi takda mood mahu update...

Okay dengan azam baru.. saya nak memperkenalkan model LENOVO yang canggih dan harga bawah RM1000...

LENOVO S890

Original Lenovo S890.
-Set Original Lenovo Malaysia.
-OS: Android OS, v4.1 (Jelly Bean)
-Chipset: MTK 6577T
-CPU: Dual-core 1.2 GHz Cortex-A9
-GPU: PowerVR SGX531
-Internal: 4 GB, 1 GB RAM

Warranty : 12 bulan oleh Lenovo Malaysia.

HARGA TERKINI : RM 726


LENOVO A706

Original Lenovo A706.
- Set Original Lenovo Malaysia.
- 1.2GHz Quad-Core Processor
- 1 GB RAM
- 4.5 inci Skrin
- Dual SIM-boleh pakai 2 line serentak.
- Android 4.1 Jelly Bean

Warranty : 12 bulan oleh Lenovo Malaysia.

HARGA TERKINI : RM 569


LENOVO A390


Original Lenov A390.
- Set Original Brighthpoint.
- skrin besar 4 inci
- boleh pakai 2 line serentak
- CPU,Dual-Core 1GHz
- RAM,512MB RAM
- OS,Android 4.0.4(Ice-Cream Sandwich)
- Kamera,5MP

Warranti: 12 bulan oleh Brightpoint

HARGA TERKINI : RM395

LENOVO P770


Original Lenovo S770.
-Set Original Lenovo Malaysia.
-OS,Android OS, v4.1 (Jelly Bean)
-CPU,Dual-core 1.2 GHz Cortex-A9
-GPU,PowerVR SGX531

Warranty : 12 bulan oleh Lenovo Malaysia.

HARGA TERKINI : RM 559



Tengok Spesifikasi yang lenovo sediakan.. setanding dengan model2 samsung dan sony kan??
Kalau nak beli untuk seseorang spek power harga murah aku rasa lenovo adalah pilihan tepat..

Jika berminat boleh contact nombor baru aku 

SMS : 0193356740

Email aku tak galakkan sebab jarang buka..
Nanti korang tanya dah bekurun baru aku baca..
Tanya model lain pun boleh aku kasi tau harga.. InsyaAllah..

Sekian.....







No comments:

Post a Comment